Avui hem tingut la sort de rebre la visita d’una exalumna molt especial: la Nereida Rodriguez-Alvarez, Investigadora Científica i Jet Propulsion Laboratory/NASA i que actualment treballa com a científica a la NASA. Ens ha fet molta il·lusió escoltar tot el que ens ha explicat sobre la seva feina i l’exploració espacial.
La seva visita ha estat especialment significativa perquè estem treballant el projecte del Sistema Solar, i ha pogut compartir amb nosaltres coneixements molt interessants i algunes curiositats sobre els planetes, les missions espacials i com es treballa des de la NASA. Ens ha ajudat a entendre millor tot el que estem aprenent i ens ha fet sentir encara més motivats per seguir descobrint l’univers.
Volem donar-li les gràcies de tot cor per la seva visita, el seu temps i la seva passió per la ciència. Ha estat una experiència molt enriquidora i inspiradora per a tots nosaltres!!
Aquí teniu les imatges


