Projecte interdisciplinari de l’aeroport

Projecte interdisciplinar : L’aeroport del Prat

L’alumnat de 6è ha realitzat el projecte interdisciplinar relacionat amb  l’aeroport. L’escola ha considerat oportú treballar l’aeroport ja que està molt present a la nostra ciutat. Ha suposat una font d’ingressos importants i canvis d’infraestructures per la ciutat. Des dels diferents àmbits s’ha treballat l’aeroport i hem comptat amb la col·laboració de les famílies que han volgut transmetre els seus coneixements a través del treball que realitzen a l’aeroport amb tots nosaltres.

S’ha realitzat una sortida a l’institut Illa de Banyols. Centre de referència educativa que capacita per l’exercici qualificat i proporciona informació necessària. Sent  una de les millors vies d’accés al món laboral.

Tanmateix l’últim dia s’ha realitzat una petita exposició dels projectes on els infants han ensenyat als seus familiars tot allò que han après en l’elaboració del projecte

Podeu  trobar una petita mostra de tot plegat.

Familiars i amics que treballen a la Aeroport.

Exposició del final del projecte a les famílies.

Visita Institut Illa dels Banyols 6èA

Visita Institut Illa dels Banyols 6è B