NADAL A L’ESCOLA

Aquests últims dies a l’escola han estat plens de joia i il·lusió, Nadal s’apropa i això es percep en l’ambient. Nadales, dibuixos, desitjos, manualitats, cartes als reis… han format part de tot aquest reguitzell màgic i especial que ens ha ajudat a compartir aprenentatges especials.

Aquí us deixem un recull d’imatges de tot plegat perquè des de casa, ja sigui davant del foc amb una manteta o en algun moment en família pugueu mirar i compartir tots aquests moments viscuts amb els infants.

Bones festes!











 



























































Projecte promoció de l’esport femení

El 28 de novembre van venir a l’escola a fer-nos una xerrada per promocionar l’esport femení i l’activitat física entre tot l’alumnat.

També van poder gaudir de diferents activitats i jocs per conèixer i iniciar-se en el món de l’hoquei.

Aquesta xerrada – taller va ser organitzada pel consell esportiu amb la col·laboració de les jugadores del club patí Vila- Sana.

Els nens s’ho van passar d’allò més bé.