SORTIDA A VERDÚ DE CICLE MITJÀ

El passat divendres 21 de març, l’alumnat de 3r i 4t van fer la sortida del segon trimestre a Verdú. Al matí van conèixer l’Associació Alba, dedicada a la inclusió social de persones amb discapacitat. Amb algunes persones del centre van poder fer “arrugats”, la galeta més famosa de la zona i les van poder tastar. Estaven boníssimes! També, van poder dissenyar una galeta pròpia i explicar-la a la resta de companys i companyes.

Malauradament, a la tarda no van poder fer la visita pel bonic poble de Verdú que tenien programada perquè plovia a bots i barrals, així que van tornar a l’escola i van passar la tarda tots junts fent activitats divertides.

Tot i el mal temps, s’ho van passar molt bé! Us deixem un recull de fotos:


























EL 8M A L’ESCOLA

El passat divendres tots els nens i nenes de l’escola vam realitzar diferents activitats per commemorar el dia de la dona.

Des dels més petits als més grans vam fer uns bonics murals dedicats a les dones de les nostres vides. També vam cantar tots junts Persones iguals, una cançó preciosa que ens recorda que tots i totes tenim els mateixos drets. Ni la pluja va poder amb les nostres ganes de reivindicar aquest dia.

Us deixem el recull d’imatges del dia: