Llibres de text i material escolar

LLIBRES DE TEXT

Els alumnes d’infantil i cicle incial utilitzen llibres fungibles, és a dir, d’un sol ús. Igualment els alumnes de mitjà i superior compren algun quadern.

Com venint fent des de fa uns anys seguim duent a terme el Projecte de reutilització de llibres de text des de 3r fins a 6è de primària.

El projecte serveix per crear un fons de llibres de text entre l’escola i les famílies que es podran utilitzar durant diversos cursos escolars alliberant a les famílies de la despesa total de la compra de llibres anual.

Participant al projecte només haureu de comprar aquells llibres fungibles (on els alumnes escriuen directament) i tota la resta us serà prestada des del centre.

La quota de manteniment del projecte és de 50€ i inclou els següents llibres: català, castellà, matemàtiques, anglès, medi i religió.

MATERIAL ESCOLAR

La quota de material pel proper curs, amb aprovació del claustre i acord del consell escolar, serà:

– 65€ Ed. Infantil

– 60€ Ed. Primària

Aquest any s’inclou TOT el material necessari (llibretes, carpetes, portafolis, regles…). No és necessari que alumnes portin res de casa.

El pagament a partir del 12 de juny fins el 6 de juliol i durant la venda de llibres de l’escola.

Les famílies que ho necessitin poden passar per direcció per fraccionar el pagament, que haurà d’estar liquidat no més tard del mes de gener.

Passada aquesta data, a les famílies que no hagin satisfet la quota, se’ls donarà una llista amb tot el material necessari per acabar el curs, tant les classes ordinàries com les festes (carnestoltes, Sant Jordi…) i altres necessitats derivades de la pràctica educativa.

Tot això ve donat per la Instrucció 1/2014 de la secretaria general, relativa a la gestió econòmica dels centres educatius públics del Departament d’Ensenyament que diu:

Els dèficits generats per la gestió econòmica del material escolar no podran ser sufragats a càrrec de l’assignació del Departament d’Ensenyament per a despeses de funcionament del centre.

Això vol dir que el material necessari per l’escola anirà a càrrec dels pares/mares dels alumnes.

Llibres 19-20