PORTES OBERTES VIRTUALS: INSTITUT ESCOLA REC COMTAL

Us presentem el nou Institut Escola Rec Comtal. Serà una realitat el proper setembre, fruit de la fusió dels tres centres educatius públics d’infantil, primària i ESO del barri de la Trinitat Vella.
Aquest nou projecte d’innovació pedagògica que tenim per davant compta amb la implicació i suport de tots els equips docents, que ja estem treballant per posar en marxa la maquinària que permetrà oferir als infants i joves una educació de continuïtat dels 3 als 16 anys.
Us deixem una presentació perquè ens aneu coneixent i on trobareu recollides les idees principals del projecte educatiu: l’àmbit digital, l’àmbit de llengües i la convivència.

Portes obertes-REC COMTAL

Ja ens podeu seguir a les xarxes socials:
– TWITTER: @IComtal
– INSTAGRAM: @iereccomtal

Si necessiteu alguna informació més no dubteu en consultar-nos al correu del centre: a8013305@xtec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *