Benvolgudes famílies de l’escola Pardinyes-Comunitat d’Aprenentatge:
Ja ha acabat el primer trimestre d’aquest curs 25-26 i per finalitzar-lo, el dijous 18 de desembre ens vam reunir al gimnàs famílies, infants, mestres, comunitat educativa…per gaudir del Festival d’Hivern/Nadal amb les actuacions de tot l’alumnat de l’escola. Els infants van cantar nadales i cançons ambientades amb l’hivern i també van tocar instruments com els picarols, els xil.lòfons i els ukeleles. Ho van fer molt bé després de molts dies d’assaig des de l’àrea de música i des de les tutories. En acabar el festival, l’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes) ens va convidar a berenar coca amb xocolata a les aules. Va ser una tarda molt bonica on famílies, alumnes, mestres i tota la comunitat educativa vam poder compartir aquest moment tan entranyable
Durant el matí del divendres 19 les diferents classes vam dur a terme diverses activitats dintre i fora de l’escola, algunes d’elles seguint la tradició catalana:
-Vam fer cagar el Tió i la Tiona tot l’alumnat d’I3 a 6è i aquests ens van cagar un regalet per cada infant.
-Vam rebre la visita del Patge Reial les classes d’Educació Infantil (I3, I4 i I5) i de Cicle Inicial (1r i 2n) i li vam fer entrega d’unes cartes i murals escrits amb els nostres desitjos.
-Cicle Mitjà (3r i 4t) i Cicle Superior (5è i 6è) vam anar a patinar a la pista de gel de Lleida de la plaça Sant Joan.
-Educació Infantil (I3, I4 i I5) vam anar a jugar al Mambaparc (el dia 15 ja va anar Cicle Inicial (1r i 2n).
Ha estat una setmana plena de màgia i emocions, d’assajos de cançons, d’escriptura i lectura de missatges, de decoracions…i el darrer dia d’abraçades tendres i sinceres per desitjar-nos molt Bon Nadal, molt Bones Festes i molt Bon Any Nou 2026!!!!!
Us desitgem molta salut i felicitat!!!! Ens retrobem a les aules el proper 8 de gener en horari habitual.
Salutacions i abraçades de l’equip docent de l’Escola Pardinyes-Comunitat d’Aprenentatge
En aquest enllaç trobareu fotos i vídeos d’aquests darrers dies

