Benvolgudes famílies i tota la comunitat educativa de l’escola Pardinyes Comunitat d’Aprenentatge de Lleida.
A l’escola Pardinyes com a Comunitat d’Aprenentatge des del curs 2010-2011, el 7 de febrer de 2025 hem celebrat la 3a Festa del Somni. dins del marc d’un projecte d’innovació educativa reconegut pel Departament d’Educació. A través del projecte de Comunitats d’Aprenentatge hem culminat la Fase del Somni on les famílies conjuntament amb les seves filles i fills han pogut expressar el somni d’escola que els agradaria tenir a partir d’un procés participatiu de tota la comunitat educativa. La primera iniciativa es va realitzar el curs 2010-2011 i la segona el curs 2014-2015. Es la tercera vegada que somiem a l’escola Pardinyes!!!!
Després de setmanes de molt treball, pensament, emocions, il·lusions i expectatives…hem celebrat una jornada emotiva i històrica per la nostra escola. Hem pogut recollir els somnis de l’alumnat, famílies, mestres, voluntaris, entitats col·laboradores, personal no docent, mestres d’altres comunitats d’aprenentatge de la ciutat de Lleida… Ara, conjuntament amb les famílies i les seves filles i fills i els mestres, amb la creació de comissions mixtes (com Actuació Educativa d’Èxit) és el moment de categoritzar els somnis recollits conjuntament per tal de materialitzar-los amb l’ajut de l’administració competent en l’àmbit educatiu tant a nivell local com autonòmic.


Volem agrair molt sincerament a totes les persones que ens han ajudat a fer possible la celebració d’una festa carregada de simbolisme i propòsits reals. A cada maó, un somni, per somiar i construir plegats l’escola que volem.

Gràcies a tot el claustre, un equip de professionals implicats i compromesos en l’educació de l’alumnat, a les famílies que han participat activament amb il·lusió i coratge, al voluntariat present sempre a les aules, al regidor d’educació de l’Ajuntament de Lleida per la seva presència en aquest dia en representació de l’administració…als medis que ens han ajudat a fer difusió d’un projecte engrescador, viu i ple d’entusiasme, basat en evidències científiques que avalen el treball cap a la millora dels resultats acadèmics i que vetlla per garantir la cohesió social de la comunitat. I tot això, per poder avançar cap a una societat més justa a partir de l’encaix acadèmic i social treballant per la igualtat d’oportunitats de tots i cadascun dels infants que assisteixen cada dia a la nostra escola.

Ara toca seguir treballant perquè aquests somnis expressats es facin realitat amb l’esforç i il·lusió de tothom… Seguim!!!!
Salutacions i una forta abraçada de l’Equip Directiu de l’escola Pardinyes (Helena, Eduard i Caritat)
Us deixem imatges i vídeos de la jornada de la FESTA DEL SOMNI i preparació prèvia.
FESTA DEL SOMNI 7 de febrer de 2025 https://photos.app.goo.gl/dwstKFEwrPmmZFDZA
INICI FASE DEL SOMNI https://photos.app.goo.gl/vdcam3PGzHAbTtJS7

