Benvolgudes famílies de l’escola Pardinyes,
Us volem explicar que quinzenalment, els dimecres, dos representants/delegats d’aula des d’I4 fins a 6è ens reunim a la sala de mestres per celebrar l’ ASSEMBLEA DE REPRESENTANTS/DELEGATS D’AULA amb un membre de l’equip directiu. Tot l’alumnat, en algun moment, és el representant/delegat de la seva aula. En aquestes ASSEMBLEES es treballen, i prèviament des de les tutories, diferents temes que conjuntament compartim i consensuem per arribar a acords i prendre decisions.




Les dades i la informació treballada a l’aula es comparteix a l’assemblea de representants/delegats d’aula i és un treball bidireccional de representativitat per escoltar la veu de tot l’alumnat.
Aquesta actuació és una estratègia que ens serveix per comunicar-nos, detectar interessos, il.lusions i necessitats i prendre decisions per millorar l’escola que volem, l’escola que SOMIEM…una escola on aprenem moltes coses i de la millor manera possible.
Gràcies famílies per fer-nos costat !!!!
Gràcies a l’equip docent per fer-ho possible…

