Petits exploradors digitals en acció!

A l’escola, la competència digital és una eina clau per al desenvolupament dels nostres alumnes. Aquest trimestre, els nens i nenes de 2n han demostrat que són autèntics exploradors digitals, endinsant-se en un món de coneixement i creativitat a través de la tecnologia.

Investigadors de l’hort a la pantalla:

  • Hem resolt un Kahoot sobre l’hort i ens hem posat a investigar buscant informació a internet sobre les plantes.
  • Hem utilitzat eines de dibuix per plasmar allò que hem après.

Robòtica: petits inventors en acció:

  • Ens hem posat a jugar amb robots, inventant solucions per a petits problemes.
  • Ha estat superdivertit i hem après a pensar com els programadors!

Teclat: campions de l’escriptura:

  • Hem practicat a escriure amb el teclat, fent jocs i activitats per ser cada vegada més ràpids i precisos.

Estem molt orgullosos dels progressos dels nostres alumnes en competència digital. Continuarem fent que la tecnologia sigui una eina divertida i útil per a ells i elles!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>