SALUTACIONS ELEFANTS DE P.4!!!!

Hola Elefants i Families :

Us proposo més activitats per anar fent  durant aquests dies que haurem d’estar a casa :  jugar, ballar, llegir , mirar estonetes la tele i compartir i ajudar en les feines de casa a les vostres families.

•  Ajudar a preparar el dinar
  • Pelar fruita
  • Preparar amanides sanes i divertides
  • Fer pastissos per berenar
  • Endreçar les vostres joguines
  • Ajudar a parar i desparar la taula
  • Aprendre a guardar i classificar la vostre roba

Ja veieu que hi ha moltes activitats que podeu fer i que us ajudaran a fer-vos grans i ser més autònoms.

Es important que amb l’ajuda dels pares i les mares planifiqueu el dia i dediqueu estones  de joc, temps per esmorzar, dinar, berenar i sopar,estones per mirar la tele amb continguts adients a la vostra edat , temps per treballar  i temps per dormir i descansar.

Us proposo una activitat per a que a la tornada puguem compartir-la junts ;

• Agafeu una llibreta o fulls , poseu el nom i feu un dibuix de  coses  que us agradin , us preocupin, alguna cosa que recordeu o que imagineu. Heu d’escriure una paraula relacionada amb allò que heu dibuixat. Ho podeu anar fent cada dia , d’aquesta manera tindrem un diari ple de dibuixos i paraules boniques que després podrem compartir.
  • Aneu mirant el Web de l’escola de tant en tant per veure les propostes que us anirem fent !!
  • Si us anyoreu dels vostres amics/es de l’escola podeu mirar les fotos que surten i algun video al web .

Dir-vos que us trobo molt a faltar i que us envio moltes  abraçades i petons d’elefant !!

Rosa