PROPOSTA SETMANAL P3 ( DEL 15 AL 19 DE JUNY )

Hola cargols,

Com esteu? Ja hem arribat al final del curs! Desprès de tenir un trimestre diferent i atípic arriba l´estiu i amb ell les vacances, la platja, els gelats… us tenim preparades unes propostes molt refrescants.

1. VOLEU FER UN CASTELL DE SORRA? visualitzeu el vídeo de les tres bessones i quan aneu a la platja feu castells de sorra, sense enfadar-vos si es desfàn, serà divertit tornar a fer un altre!

2. EL PEIX IRISAT:  ACTIVITAT CLIC

Escolta el conte del peix irisat i fes els jocs que et proposen, les activitats de lletres les deixarem per més endavant.

3.  COMENÇA L´ESTIU!  A CANTAR AMB LA DÀMARIS GELABERT

4. FEM UN GELAT

Ja fa calor, us proposem fer un gelat amb trossets de papers de colors o boletes de paper de seda.

Mireu la foto, endavant amb la vostra creativitat!

5. FEM UN VAIXELL DE VELA

Us animem a construir el vostre vaixell petitó mentre escolteu aquesta cançó del ” Barquito Chiquitito” Només necessiteu una ouera, pintura, dues canyetes i paper per fer les veles.

Gaudiu molt de l´estiu cargols! Una abraçada molt forta.

Susana i Marta