SORTIDA A AVENTURA PARC

Els nens i nenes d’educació infantil (P3, P4 I P5)  i les mestres hem anat d’excursió a la granja escola “Aventura  Parc”. Hem gaudit d’un dia ben  diferent ; contacte directe amb la natura,  amb animals de granja,  activitats a l’hort…Ens encanta esmorzar, dinar tots junts , jugar i còrrer a l’aire lliure!!!

😘😍

1. Virginia Bilbao

Muchas gracias una y mil veces a todos por hacer que ese día hayan disfrutado, nuestros niños y niñasde de la escuela Palma de Mallorca, de conocer la tierra y lo que produce la madre naturaleza.
    Un año duro pero con estas actividades se compensan de alguna forma el lidiar el día a dia👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻‼️