ENS ESTEM FENT GRANS, SOM A P-5!!!

Bona tarda families!!

La classe dels vostres fills i filles es diu “La Classe de les Cireres.”Aquest any hem decidit que les classes d’Infantil tinguin noms de fruites i sobre aquestes i el menjar saludable treballarem el projecte de la classe.

Estem treballant de valent i aprenent moltíssimes coses; a escriure, a llegir, a comptar, a dibuixar, a cantar i a jugar.

Els vostres nens i nenes es mostren contents i feliços a l’escola i tenen moltes ganes d’aprendre.Les mateixes ganes que tenim les mestres de compartir  amb ells/es moments d’aprenentatge, de descoberta i poder acompanyar-los  i formar part en el seu procés educatiu.

Us deixem unes fotos on podreu veurel’s “en acció”.😍

Us recordem els nostres correus electrònics per si voleu compartir alguna inquietut, dubte.. rosasanchez@escolapalma.cat

carolfebrel@escolapalma.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *