Visita de Global Scholars

Dijous passat ens va venir a l’escola Tara Welch una de les responsables del Projecte Internacional Global Scholars en el qual participen els alumnes de 6è de l’escola juntament amb nois i noies de 10 a 13 anys de 23 països més. La van acompanyar en la seva visita el coordinador del projecte del Departament d’Ensenyament, Damià Perpinyà, i la Mar Pérez, Coordinadora del Departament de Llengües Estrangeres dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament.

Van venir per conèixer com s’estava desenvolupant el projecte a l’escola i intercanviar idees, propostes i suggeriments amb la mestra responsables del projecte.  La Tara i la Mar van estar participat activament en l’activitat que en aquells moments s’estava desenvolupant a la classe que era un joc que buscava construir una ciutat sostenible: Sustainable Cities.

Si voleu més informació sobre el projecte la podeu trobar al següent enllaç: Global Scholars.

Els van acompanyar en la seva visita un fotògraf i un redactor de “El Periódico de Catalunya” que estaven redactant un article sobre el projecte i que volien conèixer de primera mà el desenvolupament del projecte a les escoles parlant també amb alumnes i mestres. Per cert que avui dissabte ha sortit l’article publicat al diari.

 

2015-10-14_1956

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut