Ciència en equip

El dissabte 5 d’abril de 10 a 14 h al voltant de la Seu de la Generalitat a Girona (Places Pompeu Fabra i Hospital) tindrà lloc l’onzena edició de Ciència en equip, una fira de la ciència protagonitzada bàsicament per alumnat de secundària de diferents instituts de les comarques gironines i adreçada a tota la ciutadania (alumnat d’infantil, primària i secundària, joves universitaris, professorat, famílies…).
A partir de les 10 i durant el matí cada grup d’alumnes (d’ESO, batxillerat o cicles formatius) i divulgadors realitzarà de forma continuada (sense horari) l’experiment o conjunt d’experiències que volen mostrar al públic. El professorat dels instituts serà el dinamitzador/engrescador/coordinador d’aquesta iniciativa tot intentant que l’alumnat sigui realment el protagonista d’aquesta experiència.
Al llarg de tot el matí l’alumnat i els ciutadans poden participar en el “Joc era quàntica” una mena de gimcana que els acompanya a visitar alguns estands de la fira i a respondre algunes qüestions que se li plantegen. En finalitzar amb èxit el joc es podrà recollir un petit detall científic.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut