TOTES LES MADUIXES JA TENEN TRES ANYS!
HA ARRIBAT EL MES DE DESEMBRE I GAIREBÉ EL NADAL, ELS PETITONS DE L’ESCOLA ES VAN FENT GRANS. ARA JA TOTS TENEN 3 ANYS! AQUEST MES HEM FELICITAT A L’IBRAHIMA I A EN NAVIN QUE ESTAVEN UN XIC SERIOSOS. DESPRÉS HEM FET UN BALL DIVERTIT A LA CLASSE. MOLTÍSSIMES FELICITATS!
TOTES LES MADUIXES JA TENEN TRES ANYS! Llegeix més »


