1r

Sortida: els transports

Avui dimarts 19 de gener, aprofitant que a cicle inicial treballem els transports, hem anat d’excursió a l’aeroport. Hem sortit de l’escola a les 9 del matí amb autobús, hem visitat l’aeroport, hem dinat a Caldes i hem tornat amb tren. A l’aeroport hem fet veure que viatjàvem a París: hem facturat una maleta, ens […]

Sortida: els transports Llegeix més »

Dites i mesos de l’any

El gener és el primer. El febrer, abriga’t bé. Març, marçet, adeú al fred. A l’abril, roses mil. Al maig, cada dia un raig. Al juny, l’estiu no és lluny. Al juliol, amaga’t del sol. A l’agost, a les 9 ja és fosc. Al setembre, comença l’escola. A l’octubre, Sant Narcís. Al novembre, castanyes al

Dites i mesos de l’any Llegeix més »

Concurs de pintura del Geieg

El passat dia 16 d’octubre els alumnes de 1r i 3r curs vam anar al Concurs de Pintura del Geieg. Aquest any vam anar a prop de la plaça Independència. A tocar al riu Onyar. Alguns van dibuixar cases, altres només la catedral, alguns la barana del pont,… Aquí teniu les nostres obres d’art amb

Concurs de pintura del Geieg Llegeix més »

Ja fem 1r!!!!!!

Ja fem primer!!!! Tenim la classe al primer pis. La nostra classe és molt gran. Hi ha el racó del joc i el racó del conte. Per comptar farem servir els àbacs. Aprendrem a escriure i a llegir lletra lligada. La Irene diu que aprendrem molt. Nens i nenes de primer.  

Ja fem 1r!!!!!! Llegeix més »

Circ Cric

El passat dijous 4 de juny vam fer la darrera sortida de curs  els nens i nenes de 1r i els de 3r. Vam anar fins a Sant Esteve de Palautordera al mig del bosc on estan instal·lades les carpes del Circ Cric. Ens va rebre en Pep Callau, un animador molt divertit, que ens

Circ Cric Llegeix més »

Carles Sala ens visita

Aquest matí ens ha visitat en Carles Sala, un dels escriptors de literatura infantil més populars actualment. Ens ha explicat com és que es va fer escriptor, en què s’inspirava per escriure els seus llibres i hem pogut parlar d’algun dels llibres que hem llegit a l’escola. Ha sigut un autèntic plaer que ens visités! Us

Carles Sala ens visita Llegeix més »

Ja fem primer!

Ja fem primer! Tenim una classe molt gran i bonica. Tenim els planetes penjats. La nostra senyoreta és la Rosa Maria. Treballem molt. Ara tenim llibres, fem deures i també fem castellà. També fem sumes i restes. Cada dia llegim una estona perquè ja en sabem molt i tenim padrins de lectura que ens ajuden.

Ja fem primer! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut