Els nens i nenes de tercer vam anar a l’escola municipal d’art de la Mercè a fer un taller de plàstica. Ens vam dividir en dos grups. El grup 1 va anar al taller de fang amb la professora “Pruvi”. Després de presentar-nos, la Pruvi ens va parlar de la prehistòria per explicar per a què servia el sonall que tots havíem de fer.
Per fer el sonall primer vam fer una bola de fang i després vam allargar una punta per agafar-lo. Amb un fil ferro vam partir-lo per la meitat i després de buidar la part de dins vam fer boles petites amb el fang i ben arrebossades amb pols mineral i un cop posades a dintre havíem d’ajuntar les dues meitats i cosir-les. Per acabar vam donar forma d’animal o d’altres objectes al nostre sonall i un cop pintat els vam deixar per coure’ls al forn.
El grup 2 va anar amb la Clara que ens va explicar que li agradava molt el fons del mar i que una vegada hi va trobar un euro. També ens va explicar que barrejant cinc colors es podien fer més de tres mil colors diferents! Ens va donar un paper gran i gruixut a cada un. Havíem de pintar amb esponges el fons del mar. Cadascú s’imaginava el seu fons i anava barrejant colors. També ens va explicar com podíem fer-hi bombolles. Després ens va donar un foli daurat i un de color marró per dibuixar, retallar i enganxar el que ens agradaria trobar al fons del mar.
Més tard vam fer canvi de grup i així tots vam fer les dues activitats.
Va ser un taller molt divertit. Podíem fer servir la nostra imaginació i tot s’hi valia. Ens ho vam passar molt bé barrejant colors i remenant el fang.
Aquí podeu veure les nostres obres d’art…


