Per qualsevol consulta podeu adreçar-vos al correu electrònic del centre c5001011@xtec.cat

Coneixem a Ramon Folch!

Per finalitzar el segon trimestre els alumnes de 4t hem realitzat un projecte interdisciplinar sobre Ramon Folch. Hem treballat les aquarel·les, els mapes conceptuals, els arbres genealògics…
Com a cloenda hem realitzat una sortida al Mausoleu de Ramon Folch situat a l’església de Sant Nicolau de… Llegeix més»

BONA PASQUA!

Els alumnes i les alumnes d’educació infantil han preparat amb molta il·lusió unes postals desitjant-vos una…. BONA PASQUA!
Si cliqueu a dins de l’article, podeu observar el procés d’elaboració i creació de la postal. Esperem que us agradi el detall. … Llegeix més»

Benvinguda primavera!

El dimecres dia 24 de març, a la tarda, els elefants, els conills i les papallones vam sortir a rebre la PRIMAVERA al pati nou. Aprofitant el bon temps, els nens i les nenes d’educació infantil vam fer un joc que consistia en buscar animals… Llegeix més»

Bicicletada al Cicle Superior

Si voleu visionar el recorregut dels ciclistes en 3D, cliqueu damunt l’enllaç;

Ciclistes 5è B

Ciclistes 5è A

Ciclistes 6è A

Ciclistes 6è B

Hem  realitzat la setmana amb activitat física. La bicicleta, un medi de transport molt agradable i sostenible.

Una sortida on hem pogut gaudir de l’inici de la primavera en el nostre entorn proper.

Una bona manera d’acabar el segon trimestre.