CARNAVAL 2021

Aquest any, malgrat les dificultats per fer celebracions que la pandèmia comporta, hem pogut gaudir d’un Carnaval especial.

L’alumnat de Sisè va començar la setmana enviant un missatge per la resta dels infants de l’escola dient la consigna de cada dia. Tradicionalment, els nens i nenes de 6è van passant per les diferents classes explicant les diferents consignes i tornant el dia següent per comprovar si algú ha de pagar penyora. Enguany, però, hem hagut d’adaptar-nos a la situació i hem gravat un vídeo que han passat els diferents tutors i tutores de l’escola al seu grup.

Aquí els teniu:

Consell dels Bulls

A més a més, els nens i nenes de Cicle Superior vam preparar un photocall amb disfresses creades per nosaltres. Ens ho vam passar superbé!

Clicant aquí podeu veure les fotos.

photocall

I per fi va arribar el dia! Aquest any hem escollit nosaltres la disfressa i ens ho hem passat molt bé!

Carnaval

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *