ARRANQUEM EL CURS RECICLANT!

Hola families! 😀

Els alumnes de primer hem iniciat el curs començant un nou projecte: estem reciclant bé a l’aula i a l’escola?

Hem començat per analitzar les papereres de la nostra pròpia aula i, sabeu què? Hi havia alguns materials que els haviem llençat molt bé però d’altres no sabíem segur on anaven!

Ens estem informant compartint coneixements entre nosaltres, fent recerca en gran grup d’informació a internet i visualitzant vídeos i mireu que bé ho estem fent:

Com podeu veure, estem treballant de manera molt visual, perquè estem aprenent encara a llegir i a escriure! 🤗

Ens estem convertint en petits experts del reciclatge!

Quan ho siguem, compartirem els nostres coneixements amb la resta de l’escola, i ens assegurarem de que absolutament tots/es ho estiguem fent molt bé!

FINS AVIAT! ☺

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *