ARRANQUEM EL CURS RECICLANT!

Hola families! 😀

Els alumnes de primer hem iniciat el curs començant un nou projecte: estem reciclant bĂŠ a l’aula i a l’escola?

Hem començat per analitzar les papereres de la nostra pròpia aula i, sabeu què? Hi havia alguns materials que els haviem llençat molt bĂŠ però d’altres no sabĂ­em segur on anaven!

Ens estem informant compartint coneixements entre nosaltres, fent recerca en gran grup d’informaciĂł a internet i visualitzant vĂ­deos i mireu que bĂŠ ho estem fent:

Com podeu veure, estem treballant de manera molt visual, perquè estem aprenent encara a llegir i a escriure! 🤗

Ens estem convertint en petits experts del reciclatge!

Quan ho siguem, compartirem els nostres coneixements amb la resta de l’escola, i ens assegurarem de que absolutament tots/es ho estiguem fent molt bĂŠ!

FINS AVIAT! ☺

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *