Montcau i Els Òbits

El divendres 3 de juny les classes de 3r i 4t vam anar d’excursió al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt.

L’autocar ens va portar des de l’escola fins al Coll d’Estenalles, on vam esmorzar i jugar una estona. Tot seguit vam començar a caminar fins arribar a la muntanya del Montcau que, amb 1056 m., és la segona en alçada del Vallès Occidental.

A continuació vam seguir el camí que, enmig d’un bosc d’alzines, es dirigeix  cap a la zona dels Òbits. Vam dinar just abans d’agafar el trencall i després van anar fins a la balma del Òbits. Allà vam estar una estona investigant les diferents coves: n’hi ha de grans i de petites i algunes es connecten entre si. Va ser molt interessant!

Per últim  vam baixar caminant per la Canal del Pi Tort fins a la zona de La Barata, on ens esperava l’autocar per tornar a l’escola.

Cliqueu a la imatge per veure més fotos.