ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El Consell Escolar és l’òrgan de participació en el control i la gestió de centres, en el qual hi participen tots els sectors de la comunitat educativa.

Està format per:

• La directora.
  • La cap d’estudis.
  • 1 representant de l’Ajuntament.
  • 5 representants de l’equip docent (escollits pel claustre).
  • 5 representants de les famílies (1 de l’AMPA i 4 d’escollits).
  • 1 representant del personal d’administració i serveis (PAS).
  • La secretària (amb veu però sense vot).

Aquest curs al nostre centre li correspon renovar parcialment el Consell Escolar. El curs 2020-21, no es varen poder dur a terme les eleccions als consells escolars degut a la situació sanitària. Per tant, enguany s’han d’escollir 3 representants dels mestres i 1 representant de les famílies.

Us animem a totes les famílies a presentar-vos per formar part del nostre Consell Escolar. Aquí teniu el formulari per presentar la vostra candidatura. També el trobareu imprès a la consergeria del centre.

A continuació trobareu el calendari amb les principals actuacions del procés electoral:

ACTUACIÓ DATA
Inici del procés A partir del 2 de novembre de 2021
Publicació del cens electoral

Publicació del nombre de representants de cada sector que s’han de renovar

2 de novembre de 2021
Presentació de reclamacions al cens electoral 2 i 3 de novembre de 2021
Resolució de reclamacions al cens electoral 8 de novembre de 2021
Sorteig dels membres vocals de les meses electorals 10 de novembre de 2021
Constitució de les meses electorals 10 de novembre de 2021
Data límit per presentar les candidatures al Consell Escolar 15 de novembre de 2021
Sol·licitud per fer de supervisor del procés electoral 15 de novembre de 2021
Publicació de les candidatures 16 de novembre de 2021
Votacions dels representants de les famílies 24 de novembre de 2021 de 8:30 a 9:00h i de 15:30 a 16:30h.
Votacions dels representants de l’equip docent 24 de novembre de 2021 a les 12h
Publicació dels resultats Abans del 15 de desembre de 2021
Constitució del Consell Escolar i presa de possessió dels seus membres Abans del 15 de desembre de 2021

A continuació podeu trobar la resolució de la direcció del centre per la qual es convoquen les eleccions al Consell Escolar.