Castanyada 2020

Tot i ser un any diferent, no ens volem oblidar de celebrar les festes!

Aquest any, degut a les restriccions, la castanyada ha estat una mica diferent… Però hem pogut trobar alternatives divertides per passar l’estona i fer del dia 30 un dia diferent!

Uns panellets especials

A cicle superior vam dedicar gran part del matí a realitzar aquests panellets tant peculiars… Panellets fets amb goma eva! Tot i no poder menjar-los estareu d’acord en que tenen bona pinta.. I sino mireu l’exposició de panellets que vam oferir als passadissos de l’escola:

S’ha de reconèixer que és veure’ls i se’t comença a fer la boca aigua…

Molt s’ha d’acostar una persona per adonar-se de que estan fets només per mirar-se’ls!

L’arbre de la tardor

Per contribuir a la decoració de l’escola, els nens i nenes de Cicle Superior hem realitzat aquest arbre que trobareu en el vestíbul, davant les classes d’infantil.

Ens hem inspirat en l’arbre de Gustav Klimt, fixant-nos en les formes i en els colors daurats, afegint-li el toc de la tardor amb els colors típics d’aquesta estació: taronges, grocs i vermells.

Queda lleig que ho diguem nosaltres però… Millor que l’original, oi?

Està clar que a l’Escola Torre de la Llebre som uns/es artistes! 😎

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *