Calendari advent 2023

Ja comença el desembre i des de l’escola La Magnòlia no ho volíem passar per alt!!! Estem molt contentes de poder-vos ensenyar tota la il·lusió i feina que hi ha darrere del nostre calendari d’advent.
Gireu cada dia la pestanya corresponent i podreu gaudir d’una cançó… Llegeix més»

Calendari d’advent

PER NOSALTRES EL NADAL ÉS…
A l’escola La Magnòlia ja tenim el nostre calendari d’advent creat! Com que ens agrada tant, l’hem volgut compartir amb vosaltres. Voleu saber què s’amaga darrere de cada número? Si cliqueu a la fotografia podreu veure-ho per vosaltres mateixos!

Esperem que… Llegeix més»

Guia per a docents

Felicitem a Afanoc per la seva iniciativa en l’elaboració d’aquesta guia per a docents!!!
L’Afanoc ha elaborat una guia pràctica amb orientacions per als docents dels centres educatius que tenen un o una alumna amb càncer a l’aula.
Per descarregar-vos la guia podeu clicar sobre la imatge… Llegeix més»

Dia Mundial del Donant de Moll d’Os

El 18 de setembre es va celebrar el Dia Mundial del Donant de Moll d’Os, des d’aquí volem agrair i felicitar a tots els/les donants que ajudem al notre alumnat quan necessiten un trasplanatment.
Si vols saber-ne més pots mirar aquests vídeos:

Bon Nadal!

Des d’aquí podreu seguir, cada dia, el calendari que han fet els nostres alumnes.
No patiu ni el Tió, ni el Pare Noel, ni els Reis estan confinats, podran venir a les nostres cases. Comença el compte enrere!!

Repassem a l’estiu!!!

Si teniu ganes d’aprendre durant l’estiu, de manera entretinguda podeu fer un cop d’ull a les següents pàgines. I si obriu la pestanya de Recursos Educatius i RE Propostes del dia trobareu moltes activitats.
Para aprender durante el verano de forma entretenida podéis echar un vistazo a las… Llegeix més»

Proposta del dia: El penjat

Avui et proposem un joc que pots fer online o també pots fer en paper amb amics o algú de la teva família: el penjat! És un joc de paraules, on es tracta d’endevinar la paraula que ha pensat un dels jugadors. Pensa paraules fàcils… Llegeix més»

Proposta del dia: Geoclic

Geoclic t’ofereix una varietat de 40 activitats de geometria: angles, polígons, volum i àrea de cossos, etc.
Geoclic te ofrece una variedad de 40 actividades de geometria: ángulos, polígonos, volumen y área de cuerpos, etc.

Clica aquí