CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA, SEMIFINALS TERRITORIALS

Ahir vam anar a Reus a participar a les semifinals territorials del Certamen de Lectura en Veu Alta amb les tres escoles de la ZER. L’acte va tenir lloc al Centre de Lectura de Reus, amb un jurat format per membres del Centre de Recursos Pedagògics. La representació de l’Escola Serra de Prades va recaure en els dos alumnes seleccionats: Alessia i Lluc, que van fer una lectura molt bonica i excel·lent. La participació va acabar amb premi per l’Alessia, que ens representarà a la final territorial. Enhorabona Alessia!

Vam gaudir d’un matí de lectura i de l’oportunitat de compartir aquest esdeveniment amb altres nens i nenes, nois i noies, de diversos centres de la zona. Vam dinar al Parc Sant Jordi de Reus i vam tornar cap a les escoles. Va ser un dia rodó!

Lluc i Alessia, enhorabona a tots dos!!!