EL PATI DE L’ESCOLA
EL PATI DE L’ESCOLA Als nens i nenes de l’escola de Peramola, ens agrada molt estar al pati i el volem decorar. Per això, hem anat a l’Ajuntament i durant el ple que hem realitzat amb… MURAL PATI DE L’ ESCOLA Ple a l’Ajuntament
EL PATI DE L’ESCOLA Llegeix més »










