maig de 2025

X GLOSA ESCOLAR

Avui, dimarts 6 de maig, hem anat a la Seu d’Urgell  a participar amb els nostres companys i companyes de la ZER i altres escoles de l’Alt Urgell a la X Glosa escolar, on hem estat cantant i inventant diferents nyacres i garrotins.. LA GLOSA Si visiteu la pàgina WEB de la ZER,  trobareu més

X GLOSA ESCOLAR Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut