COMIAT ALUMNAT DE 6è

CLIQUEU EL TÍTOL BLAU I S’OBRIRÀ L’ARTICLE. Aquest dijous 22, vàrem celebrar la trobada de ZER a Peramola. Ens ho vam passar molt bé jugant tots i totes en diferents jocs d’aigua…. TROBADA FI DE CURS. 1 Al migdia els nens i nenes de l’escola, vàrem anar a dinar a la masia per acomiadar a […]

COMIAT ALUMNAT DE 6è Llegeix més »