Notes de premsa del Taller a l’Arxiu comarcal de l’Alt Urgell

 
Adjuntem diferents notes de premsa i articles del Taller que vam realitzar ahir a l’Arxiu comarcal de l’Alt Urgell sobre la importància que tenia l’explotació de fusta a l’Alt Urgell per a la construcció naval durant la segona meitat del segle XVIII.
 
Pirineus Tv:

https://pirineustv.cat/un-taller-descobreix-lexplotacio-de-fusta-al-pirineu-per-a-la-construccio-naval
 
 
Viure… Llegeix més»

Juguem a Escacs!

Com podeu veure hem tornat a engegar les classes d’escacs d’enguany.
Aquest joc de taula ancestral té moltes qualitats que ens permeten desenvolupar diferents habilitats cognitives als nostres infants i convertint-se així, en una potent eina pedagògica
que ens ajuda a desenvolupar estructures mentals com el raonament… Llegeix més»

25 de novembre

Treballem, avui i cada dia, per prendre consciència sobre la importància de la prevenció de la violència.
25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones.
 

Robòtica a l’escola

A l’escola aprenem a desenvolupar el pensament lògic matemàtic i el pensament computacional mentre juguem.
La robòtica ens permet incidir en la resolució de problemes de manera creativa!!!
Alguns dels robots amb els que estem treballant aquestes setmanes són: el Mousse, el Tale-bot i el Dash.
 
Seguim!!!
 
 
Llegeix més»

Dilluns sobre rodes

Els dilluns comencem la setmana sobre rodes!!!!
Recordem que els dilluns podem portar tot tipus de joguines amb rodes: patinets, bicicletes, patins, monopatins… per gaudir d’una manera diferent l’estona del pati.
 

Sortida de tardor

Aprofitant que el paisatge del nostre entorn està canviant hem sortit per plasmar-ho a les nostres llibretes!!!
Groc, taronja, verd, vermell, marró… Són els colors que estan predominant al nostre voltant!!!
Tenim l’entorn perfecte per observar-ho… A més a més hem aprofitat per recol·lectar alguns elements de… Llegeix més»