ECOBOT: COMPARTIM LA NOSTRA EXPERIÈNCIA

A l’escola Sant Blai de Bot tenim una gran experiència en els projectes d’emprenedoria que promouen que l’alumnat assoleixi unes competències que li permetin tenir una actitud activa de transformació de les idees en projectes i una actitud de superació personal davant la vida.

Avui estem molt contents i contentes d’explicar la nostra experiència als alumnes de l’escola d’Alfara de Carles i esperem haver-los animat a iniciar-se en el món de l’emprenedoria i crear la seva pròpia cooperativa! Els hi desitgem molta sort.

“La clau de l’educació no és ensenyar, és despertar”

Ernest Renan

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *