Visita d’Edurne Pasaban

Era alpinista Edurne Pasaban era passada semana venguec tara escòla a compartir damb tota era mainadèra es sues experiéncies.

En infantila e en cicle iniciau mos ensenhèc damb quini animaus sauvatges te pòs trapar ena montanha, era impòrtancia de portar ua bona equipa de ròba e de coma viuen es mainatges e mainades de diferenti pòbles der Himàlaia.

En cicle miei e superior mos condèc tota era sua experiència d’èster era prumèra hemna en escalar es 14 ueit mils. Dempus es escolans e escolanes se convetiren en periodistes en tot hèr fòrça preguntes que Edurne mos contestèc.

Gràcies Edurne, per auer-mos transmetut, motivacion, respècte e estima pera tua pasion qu’ei era montanha.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *