Hèsta primauera 2023

Dijaus 30 de març hèrem ena escòla era hèsta de primauera!

Era hèsta de primauera ei era nèt mès desirada per escolanat dejà que sopam toti amassa ena escòla, hèm jòcs de nèt peth pòble (primària), condes de nèt (infantila), session de cine per classas e dromir toti e totes ena escòla. Ei ua nèt especiau!!

A londeman, dempús d’esdejoar toti amassa, er escolanat de 5au. e 6au. mos hèren ues representacions teatrau de çò qu’auien trabalhat en istòria pendent aguest trimestre. E fin finau hèrem era mona. A estat un finau de trimestre plan bon!!

Gràcies mèstres e familhes per collaborar e as escolans/es per disfrutar e compartir amassa.

Bones hèstes de Pasca!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *