Hèsta dera primauera 2022

Eth dia 7 d’abriu hérem era hèsta dera primauera ena escòla. Toti es escolans e escolanes vegueren tàs 20.00 ores e premaniren es sòns sacs entà dromir, dempús anèrem a sopar pizza ena sala sociau. En tot recéber ua visitar fòrça especiau (bèri antics escolans e escolanes de 6au.). En acabar de sopar hérem ua activitat d’astronomia en pati, seguidament cerquèrem ueus de pasca en pati e toti pugèrem tàs classas. Es petits condèren un conde e s’anèren a dromir, e es escolans de primària vedèren ua pellicula per classas e fin finau s’adromiren.

Ath dia següent anèrem a esdejoar ena sala sociau, joguèrem e premanirem era mona per grops internivèus. Siguec fòrça divertit, sustot minjar-la!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *