8M

Er escolanat de Cicle superior dera escòla Ruda de Salardú an trabalhat un projècte de coeducacion per motiu deth dia dera “hemna trabalhadora”, tamb era finalitat de conciénciar ar escolanat ,e tota era comunitat educatiua, dera importància de contunhar luitant per un mon més inclusiu e igualitari a trauèrs deth respècte ara diuèrsitat de gènre.

Pendent aguestes dues setmanes de trabalh an realizat diuèrses activitats:

• Comencèren tam ua pluja d’idees de qué ère entada eri e eres eth dia 8M e perqué se celebraue.
  • Contunhèren tamb un projècte d’investigacion en planes oficiaus entà endonviar des de quan se hestejaue e perqué.
  • A continuacion realicèren ua representacion teatrau de condes tradicionaus en tot analizar es ròls dera hemna des diuèrsi condes, a mès adaptèren es condes entà atíer ara diuèrsitat (escolanat nauvengut, escolanat tamb problèmes auditius…) en tot méter subtítuls en castelhan as condes.
  • Entà finalizar, coma activitat de cloenda, hèren un manifest que liegèren eth dia 8M as hemnes importantes dera sua vida (qu’auien convidat previament). Aguesta siguec ua jornada plan emotiua e especiau!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *