Out of Eden project

És un projecte vinculat a les intel·ligències múltiples i al Projecte Zero. Obra la porta a una visió del món diferent a la que estem acostumats a través dels mitjans de comunicació.

Els objectius d’aquest projecte són part de la nostra base fonamental com escola, es pretén observar el nostre entorn i el món amb una mirada, atenta, lenta, reflexiva, comprensiva i respectuosa. Provocant inquietut i creixement personal.

Consisteix en un camí virtual amb el Paul Salopek’s, periodista americà. Un camí ple d’aprenentatges i reflexions, individuals i compartides amb els membres de la nostra comunitat i amb altres escoles de tot el món.

Des de la basant de la llengua anglèsa ens permet fer ús d’aquesta llengua com a instrument bàsic de comunicació, ja que les diverses interaccions que tenen lloc a la plataforma digital amb el Paul i amb les altres comunitats educatives es fa en anglès.