TREBALL ODS

2n d’ESO

El primer trimestre del curs 21/22 els alumnes de 2n d’ESO han fet un treball sobre els ODS i els diferents tipus de problemes mediambientals, com la contaminació acústica, lumínica, la pluja àcida, l’efecte hivernacle, el boirum o la contaminació de l’aigua. Després d’haver estat fent el PowerPoint a les classes de cultura i valors, l’han exposat davant de tota la classe mitjançant una pantalla digital que permet poder veure la presentació. Fer aquest exercici ens ha servit per conscienciar-nos del canvi climàtic, les seves causes i les seves conseqüències, i saber que si canviem els nostres hàbits podem mitigar el problema. Creiem que seria molt beneficiós fer-ho a tota l’escola amb l’objectiu de conscienciar tots els alumnes possibles.

Aquí us deixem alguns exemples:

La contaminació del sòl

La contaminació acústica

Els residus

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *