Menys plàstics, més vida

Dilluns dia 13 de gener, a l’Escola Puigcerver, vam instal·lar una exposició, proporcionada per l’ACA (Agència Catalana de l’Aigua). Durant aquesta setmana, els alumnes de l’escola han anat a visitar l’exposició i alguns cursos han fet activitats relacionades. Com per exemple els alumnes de 3r de Primària, que han baixat a llegir els plafons, i cada grup ha escrit la frase més impactant que ha trobat. Després ho han posat en comú a l’assemblea, on tots han reflexionat sobre l’exposició. Un altre exemple,  són els alumnes de 2n d’ESO, que han baixat per grups a documentar-se d’un plafó diferent per, tot seguit, exposar-los davant de la classe.

Oriol Plana i Paula Plana

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *