Exposicions de radioactivitat

Els estudiants de 3r d’ESO van preparar exposicions sobre el tema de la radioactivitat.

L’última setmana d’octubre, els alumnes del tercer curs de secundària de l’Escola Puigcerver van fer exposicions sobre la radioactivitat a la matèria de física i química, en les quals es va parlar de temes com les bombes d’Hiroshima i Nagasaki. A més, també van explicar com es produeixen aquests efectes i les seves conseqüències. Aquesta activitat fa que aprenguin sobre el tema tant els alumnes que han buscat informació i se l’han preparat, com els que escolten el que expliquen els seus companys.

Aquí podem observar els dos grups que van fer l’exposició que nosaltres vam poder veure.

Albert Carbasse i Andrea Laura Da Costa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *