Treball del canvi climàtic en anglès

El passat dijous, els alumnes de 1r d’eso B, en un desdoblament de l’assignatura d’anglès, van treballar més el canvi climàtic, amb un vídeo de la Greta Thunberg.

Els alumnes mirant el vídeo
La fitxa amb els aspectes que estan treballant

En la mateixa classe van treballar el vocabulari relacionat amb el vídeo, acompanyat d’una fitxa, que es treballa en anglès.

A l’escola hi ha un dia durant el curs en què ens manifestem sobre el canvi climàtic. Llavors els alumnes de 1r d’ESO B, formen part d’aquesta protesta, acompanyats per tota la Secundària.

En finalitzar el tema, dissenyaran unes pancartes de protesta acompanyades de frase i de dibuixos dissenyats per ells.

Carla Bertran Genovès

Salvador Bernat Cabrero

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *