Festa del Fang P3
28/06/13Us mostrem les fotos de la festa del fang que vam fer l’última setmana de curs els nens i nenes de les Granotes Fis de P3.
Us mostrem les fotos de la festa del fang que vam fer l’última setmana de curs els nens i nenes de les Granotes Fis de P3.
L’últim dia d’escola, com ja és tradició, vam dur a terme uns jocs d’aigua al pati d’Educació Infantil amb tots els nens i nens de P3- P4 i P5. Vam fer uns jocs de pastetes amb el fang del pati, agafar sugus amb una cullereta… Llegeix més»
Recull de fotos de la visita del Paco que ens va explicar com creuar els carrers.
Recull de fotos de la visita del Paco que ens va explicar com creuar els carrers.
Aquí us deixem les fotos de la visita del Paco a P5, un policia molt divertit que ens va explicar com hem de creuar els carrers correctament i altres formes cíviques que hem de tenir en compte.
L’últim dia de curs, els nens i nens de P5 vam reunir-nos tots junts per fer un pica pica a la classe de les Sargantanes Dino i així compartir una estona agradable mentre acomiadàvem el curs.
Els últims dies de curs, vam fer la festa de la farina els nens de P5, ens ho vam passar genial i aquí us deixem un re cull de fotos que volem compartir amb tots vosaltre:
JOCS A CAN ZAM
L’última setmana del curs els nens i nenes de les classes de 3r vam celebrar una diada lúdico-festiva al Parc de Can Zam amb altres escoles de la ciutat. L’objectiu va ser conèixer i practicar diferents jocs populars i tradicionals en un… Llegeix més»
A Primària,l’últim dia d’escola l’hem tingut ple d’emocions i diversions.
Tota l’escola hem fet el comiat de sisè que ha estat ple de llàgrimes per totes les coses maques que han compartit al llarg de 9 anys.
Després hem esmorzat unes coques i per últim hem… Llegeix més»
Aquí os deixem les fotos de la sortida a Sant Miquel del Fai que vam fer ja fa uns dies: