CONTE : L’ILLA DE LES CARÍCIES
21/11/13A LA LOLA, LA PROTAGONISTA D’AQUEST CONTE, LI AGRADEN MOLT LES CARÍCIES. A MOLTS NENS I NENES DE LA CLASSE DELS LLEONS TAMBÉ. AQUÍ TENIU UNA MOSTRA.
A LA LOLA, LA PROTAGONISTA D’AQUEST CONTE, LI AGRADEN MOLT LES CARÍCIES. A MOLTS NENS I NENES DE LA CLASSE DELS LLEONS TAMBÉ. AQUÍ TENIU UNA MOSTRA.
ELS LLEONS TENEN UN OLFACTE MOLT DESENVOLUPAT I GRÀCIES A LES OLORS ES RECONEIXEN ENTRE ELLS.
NOSALTRES HEM VOLGUT FER COM ELS LLEONS I LES LLEONES I HEM OLORAT DIFERENTS COSES: LLIMONA, PLÀTAN, SABÓ I CEBA .
TAMBÉ HEM FET DIFERENTS EXERCICIS AMB EL NAS.
ELS DRACS I LES DRAGOLINES HEM FET DE CUINERS I UNS PANELLETS BONÍSSIMS HEM ELABORAT!! UN AMB UNA CIRERA, UN ALTRE DE COCO I UN D’AMETLLA!! I ENS HO HEM PASSAT GENIAL!!
L’HEM ESCRIT UNA CARTA AL LLEÓ VALENTÍ PERQUÈ VOLEM QUE SIGUI LA NOSTRA MASCOTA. LI HA PORTAT LA SUSI.
AL DIA SEGÜENT A DINS DE LA CAPSA DE LES SORPRESES HA VINGUT………… EL LLEÓ VALENTÍ.
Els nens i nenes de primària vam celebrar la castanyada fent tallers variats i a la tarda els més petits van rebre a la Castanyera i els grans van veure pel·lícules tot menjant castanyes.
Ens ho vam passar molt bé!!!
Els primers dies d’escola dels dracs i de les dragolines de P3!!!
[youtube]http://youtu.be/2p6DIsBp20A[/youtube]
Aquí us presentem un vídeo del reorregut dels nens i nenes de la classe dels talps pixi al llarg d’aquests dos anys. Esperem que us agradi!! Bon estiu!![youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pPelfMDUD7c&feature=youtu.be[/youtube]
Un dia de les últimes setmanes d’escola, els nens i nenes de P5 vam anar a fer una visita a la classe de 1r per poder veure i saber què ens espera el curs que bé!
Moltes gràcies a tots i totes i a l’Anna… Llegeix més»