📢 Convocatòria de vaga docent – Dimecres 11 de febrer
Benvolgudes famÃlies,
Us informem que dimecres 11 de febrer hi ha convocada una vaga del personal docent a Catalunya. Aquesta aturada s’emmarca dins d’un cicle de mobilitzacions que responen a la necessitat de millorar les condicions del sistema educatiu.
🫠Funcionament del centre
L’escola garantirà els serveis mÃnims establerts legalment. L’afectació a l’activitat lectiva pot variar, ja que la participació en la vaga és una decisió individual del professorat.
ðŸ½ï¸ Servei de menjador – 11 de febrer (diada de vaga)
Pel que fa al servei de menjador, us traslladem la informació facilitada per l’empresa Aliment Art. Amb motiu de la vaga convocada per al dia 11 de febrer, i en cas que aquesta es mantingui, l’empresa establirà els serveis mÃnims a les escoles, garantint una assistència mÃnima del 50% de la plantilla, mitjançant la signatura de conformitat dels treballadors.
Som conscients que aquesta situació pot generar inconvenients en l’organització familiar i us agraïm la vostra comprensió i suport. Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment.
Grà cies per la confiança de sempre.


