Pàgina mare de les pàgines d’inici

Batucada

Benvolgudes famílies de sisè,
L’escola inicia el curs 22-23 un nou projecte artístic des de l’àrea de música amb l’Associació Cultural Papaya Guatón. Consisteix en un taller de batucada. Les persones participants d’aquesta activitat seran mestres i alumnat de sisè.
Durant aquestes sessions coneixeran la cultura… Llegeix més»

Cantada de Nadales

Com cada any, l’últim dia d’escola abans de les vacances de Nadal, hem anat al pavelló a fer la tradicional cantada de nadales.  Aquest curs hem treballat les cançons tradicionals catalanes més populars. Esperem que us hagin agradat molt!
Molt bones festes!

Cliqueu a la imatge… Llegeix més»

FESTIVAL DE CINEMA

Avui hem anat a la Sala Fontova on han començat les projeccions del Festival de cinema de Girona, secció Infants i joves, on tot l’alumnat de la nostra escola podrà gaudir en streaming de curtmetratges d’estrena mundial, també actuaran com a jurat en cadascuna de les set categories d’edat en les quals han participat.

Agraïm la col·laboració de l’Ajuntament de Calonge per cedir-nos la Sala Fontova, on hem pogut gaudir d’unes sessions de veritable cinema.