General

Cantata de Nadal

Avui, dia 20 de desembre, hem celebrat com cada any, la tradicional cantata de Nadal al pavelló de Calonge. Ha estat una festa molt emotiva i entranyable. Cada actuació ha mostrat el talent dels nostres grans artistes. Moltes gràcies per compartir aquest dia tan especial amb nosaltres. Us desitgem molt Bones Festes!! L’Equip de l’escola

Cantata de Nadal Llegeix més »

Festival de cine de Girona

Aquesta setmana els nens i nenes de l’escola han participat en el Festival de cine de Girona. Han anat a la sala Fontova a veure molts curtmetratges. Després, a les aules, votaran els que més els hi han agradat. Ben aviat us informarem de quins han estat els guanyadors!  

Festival de cine de Girona Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut