Sant Jordi

A l’escola hem celebrat Sant Jordi amb una jornada plena d’emocions. Petits i grans han gaudit escoltant el dos contes col·laboratius en el que tots els cursos de primària han contribuït. Sant Jordi i la princesa, interpretats per dos alumnes de 6è, ens han recitat una bonica poesia creada per l’ocasió i, finalment, tot l’alumnat

Sant Jordi Llegeix més »

Has begut oli?

L’alumnat de 6è va participar en el taller Has begut oli? organitzat per la DOP Siurana. En un vídeo ens van explicar alguns aspectes interessants sobre les oliveres i l’oli DOP Siurana, que es produeix en set comarques amb un clima similar i a partir de la varietat d’oliva arbequina. Vam parlar sobre els canvis

Has begut oli? Llegeix més »

ACTE PER LA PAU 11 DE MARÇ

L’escola s’ha afegit a la proposta de l’IMET de l’acte unitari de tota la comunitat educativa de Tarragona per la Pau. L’alumnat de 6è ha participat en la concentració a la Plaça Corsini i ho ha fet tocant unes peces musicals amb les guitarres sota la direcció del Miquel, mestre de l’Escola Municipal de Música.

ACTE PER LA PAU 11 DE MARÇ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut