Educació viària

Aquesta setmana l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior han pogut gaudir d’unes sessions d’Educació Viària. L’alumnat ha gaudit d’allò més aprenent seguretat viària tant anant en bicicleta com també fent de vianants. I el més important, se n’enduen un molt bon aprenentatge: cal vigilar sempre!

Educació viària Llegeix més »

6è – Xarxes socials

Avui els nens i les nenes de 6è hem participat en una xerrada sobre l’ús de les xarxes socials. Després d’anomenar diverses xarxes socials que coneixíem, hem fet una llista sobre els riscos que podem tenir al utilitzar-les. Alguns conceptes que hem tractat són: El grooming: persona adulta que contacta amb menors fent-se passar per

6è – Xarxes socials Llegeix més »

6è – Teatre

Us deixem un tastet del musical que preparen els i les alumnes de  sisè per al festival de Nadal. El Vicenç Cañón els ajuda a combatre la vergonya a través de diverses tècniques teatrals per tal que la funció sigui tot un èxit. Ja tenim ganes de veure’n el resultat final!

6è – Teatre Llegeix més »

Fem festa, fem escola

El passat dissabte 16 de setembre la nostra escola va participar a l’acte Fes-te la Festa, dins la programació d’actes de Santa Tecla. L’esdeveniment va consistir en una cercavila de participació popular amb la presència dels gegants de escoles i entitats. L’UMPA de l’Escola Pau Delclòs es va sumar a la iniciativa amb els nostre

Fem festa, fem escola Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut