I4 – Gaudim del teatre!
El passat 22 de gener, els infants d’I4 van fer una sortida al Teatre de Tarragona per veure l’obra “Sense lluna”. Va ser una experiència màgica i enriquidora que van viure amb molta il·lusió i emoció.
I4 – Gaudim del teatre! Llegeix més »









