6è – Parlament de la UE

Avui hem tingut la sort de rebre una xerrada sobre el Parlament de la Unió Europea! L’alumnat de 6è ha pogut aprendre moltes coses interessants sobre com funciona aquesta institució i quins drets tenim com a ciutadans europeus.

Hem parlat sobre temes com les fronteres entre països, els valors que compartim dins de la UE i les llengües oficials que s’hi parlen. També hem escoltat l’himne d’Europa, que ens ha ajudat a entendre millor el sentiment de comunitat entre tots els països que en formem part.

I això no s’acaba aquí! Demà farem una simulació: treballarem en grups com si fóssim eurodiputats i eurodiputades, decidirem i debatrem propostes, i acabarem votant lleis. Divendres, cada grup exposarà la seva feina davant dels companys i companyes.

Una activitat enriquidora i plena d’aprenentatges que ens acosta una mica més al món que ens envolta!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>